Wednesday, August 14, 2013

Y U NO UPDATE MISS BLOGGER?!!

Assalamualaikum WBT dan salam sejahtera...

Mendengarkan tajuk besor di atas pon sudah membuatkan hati merintih kesayuan, lelebih lagi di hari raya ini ye dak...?

eh, memang...ko memang patut pun letak tajuk seperti di atas,disebabkan kemalasan ko yang tahap gaban,huhu...yang sebenarnya bukanlah malas, tetapi aku telah lama merintih untuk meng'update' manuskrip aku yang sudah berzaman2 terbengkalai itu.

Makanya, aku terpaksa menunggu sesi semester 4 iaitu pada sem lepas habis,then barulah aku boleh menarik nafas lega dan meneruskan perjuangan yang masih belum selesai,ecewahh! yelah, sambil bergelumang dengan persiapan biskut raya dan sebagainya...apelah salahnya ko bergelumang juga dengan manuskrip ko ye dak? Tapi bila dah mula update tu bertimbun2 pulak entries yg masuk, ape cerr?

Apa2 pun aku ingin menyusun jari kemaafan kepada semua pembaca blog aku atas kesulitan diriku meng'update' blog ini setiap masa. (Baru ko nak bukak mata ea Miss Blogger??hmmph)

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN' terutamanya kepada keluarga, adik-beradik, sanak-saudara, jiran tetangga, sahabat handai dan tak dilupakan kepada semua muslimin muslimat...=)

Raye2 jugak, update blog jgn lupe ye...lalalala...



With my cousins yang teramatlerr...da very hyperactive i tell ya...bcoz of them,raye menjadi bertambah meriah dan hingar-bingar dibuatnya. pape pon korang memang da best=)

Thanks for reading...

0 ulasan:

Post a Comment